Метою курсу є забезпечення успішного засвоєння студентами з основам стратегічних комунікацій, теорії та практики PR; формування комплексних знань та умінь щодо визначення і використання основних елементів PR; оволодіння знаннями для формування цілеспрямованих комунікацій з різними групами громадськості та у різних сферах діяльності. 

Завдання курсу: 

  • Розглянути основні принципи та теорії, на яких базується PR-практика.
  • Дослідити етичні засади діяльності PR-фахівців.
  • Сприяти осмисленню організаційно-комунікаційних аспектів роботи сучасних PR-фахівців.
  • Ознайомити з актуальними проблемами та тенденціями розвитку PR. 
  • Сформувати навички розробки стратегії, реалізації та оцінки PR.
  • Виробити вміння орієнтуватися в сучасних технологіях PR та медіакомунікацій.