
Метою курсу є забезпечення успішного засвоєння студентами з основам стратегічних комунікацій, теорії та практики PR; формування комплексних знань та умінь щодо визначення і використання основних елементів PR; оволодіння знаннями для формування цілеспрямованих комунікацій з різними групами громадськості та у різних сферах діяльності.
Завдання курсу:
- Розглянути основні принципи та теорії, на яких базується PR-практика.
- Дослідити етичні засади діяльності PR-фахівців.
- Сприяти осмисленню організаційно-комунікаційних аспектів роботи сучасних PR-фахівців.
- Ознайомити з актуальними проблемами та тенденціями розвитку PR.
- Сформувати навички розробки стратегії, реалізації та оцінки PR.
- Виробити вміння орієнтуватися в сучасних технологіях PR та медіакомунікацій.
- Викладач: Шелудякова Наталія Андріївна